Змінa ширини кoлії з рoсійськoї нa єврoпeйську будe викликoм угоду кому) Укрaїни й вимaгaтимe дeсятки мільярдів єврo.
Относительно це в інтервʼю Укрінформу сказав міністр інфраструктури Естонії Владімір Свєт.
«Це ще Водан виклик для України, тому що зміна ширини колії вимагала б десятки мільярдів євро. Це не бывать этому. Я думаю, що нам доведеться артельно подумати, як зробити цей процес ефективним, як підтримувати техніку і захистити залізницю від використання потенційним противником», – зазначив він.
Свєт додав, що Естонія також має проблему з різними коліями й використовує шляхи російського стандарту 1520 мм, паралельно будуючи сучасну Rail Baltica від Таллінна задолго. Ant. с Польщі.
Міністр інфраструктури пояснив, що насправді країни Балтії та Фінляндія никак не змінюють ширину колії, а радше будуть нові шляхи после європейськими стандартами та думають, як мало-: неграмотный допустити використання залізниці ворогом.
Естонський урядовець позитивно відзначив приєднання України поперед Транс’європейської транспортної мережі TEN-T і зауважив, що з її допомогою країни Балтії зʼєднають залізничне сполучення з України та країн Балтії.