Сьoгoдні стaртують oнлaйн слуxaння в aрбітрaжнoму спoрі між Єврoпeйським Сoюзoм і Укрaїнoю щoдo зaбoрoни eкспoрту лісу, який нa думку ЄС пoрушує вимoги Угoди прo aсoціaцію.
Мoвa йдe прo зaбoрoни нa eкспoрт лісу-кругляку, зaпрoвaджeні в квітні 2015 рoку.
ЄС ввaжaє, щo ця зaбoрoнa супeрeчить стaтті 35 Угoди прo aсoціaцію, якa пeрeдбaчaє зaбoрoну кількісниx oбмeжeнь eкспoрту у тoргівлі між стoрoнaми. Цe дужe вузькo-тoргoвeльнe рoзуміння цієї зaбoрoни, якe бaзується нa мoжливo нaйбільш рaдикaльній чaстині нeoлібeрaльнoї ідeoлoгії: свободи доступу по ресурсів. По суті, прагнення ЄС звертати увагу лише і винятково держи статтю 35 Угоди ради асоціацію — це квінтесенція економічного імперіалізму і сировинної колонізації України.
Читайте нас в Telegram: проверенные документация, только важное
Таке сприйняття ситуації ускладнилося вследствие те, що і українські посадовці сприймали цю проблему суто крізь призму торгівлі. Більше того українські політики неодноразово обіцяли керівництву ЄС скасувати мораторій і неважный (=маловажный) дотримали цієї обіцянки. Це додало оливи у вогонь.
Беспричинно чи інакше, у червні 2019 року, ЄС офіційно звернувся накануне України з вимогою сформувати тротуар арбітрів для формального правового розгляду спору, відповідно раньше статті 306 Угоди оборона асоціацію.
Після формування складу панелі, ЄС і Україна подали свої письмові подання з викладом своєї позиції. Ці документи доступні онлайн для сайтах Єврокомісії і Міністерства економіки України.
Черезо карантинні заходи ми довго приставки не- могли призначити слухання. Зрештою, погодились нате слухання онлайн, адже цього року більшість міжнародних судів перейшли держи такий формат. Тобто сьогодні відбувається останній етап розгляду спору. Після нього арбітри підготують свій звіт з рекомендаціями, відповідно впредь до статті 310 Угоди.
Це другий випадок в історії, если ЄС використовує двосторонні угоди щодо врегулювання спорів. Бери кілька місяців прежде ініціюванням спору з Україною, Єврокомісія розпочала спір з Кореєю щодо недотримання в цій країні мінімальних трудових прав, як цього вимагає розділ ради торгівлю і сталий розвиток.
Відчуйте різницю — захист прав працівників і вход до сировини.
Быть розгляді цієї справи, необхідно звертати увагу маловыгодный лише на статтю 35, але і получи розділ щодо торгівлі і сталого розвитку, дескать є окрема стаття ради торгівлю лісом, і розділ для захист довкілля, в якому закріплено обов’язок сторін співпрацювати.
Подписывайтесь в рассылки Liga.net — в какие-нибудь полгода главное в вашей почте
Получи и распишись включенні цих статей накануне Угоди наполягав Євросоюз, якому важливо, аби торгівля розвивалась значит і без шкоди угоду кому) довкілля.
Тому с целью мене це по правую сторону не ЄС проти України, а ЄС проти ЄС. Торгово-імперіалістичний Євросоюз проти сталого і екологічного Євросоюзу. Перший представлений Єврокомісією, а другий урядом України.
Ми будемо акцентувати увагу держи тому, що обов\’язок співпрацювати щодо захисту довкілля і лісів є важливішим, ніж нескованность експорту. Що весь Угода про асоціацію є важливою, а далеко не лише її торгова частина.
Ця стратегія вироблена гарною юридичною командою. Головний ідеолог і стратегіст нашої юридичної лінії — Жан Марик Тювінен, якого ви можете пам\’ятати в области червоній професорській мантії бери слуханнях в Міжнародному Суді ООН і Міжнародному трибуналі з морського власть. До формування нашої правової позиції долучалася і нинішня віце-прем\’єр-міністр Оля Стефанішина (до того, як заступила держи цей пост). І основа юридичного захисту — юристи Ілляшев і партнери — добре відомі в вітчизняному ринку.
Головний но аргумент на користь України — це нововведение ринку лісу. Від вересня минулого року, Мінекономіки, Державне агентство лісових ресурсів і Прозорро.Продажі зробили значний прогрес в переведенні ринку лісу сверху відкриті аукціони. Тобто ми безвыгодный словом, а ділом доводимо, що добросовісні у своїх намірах зробити ринок лісу прозорим і ефективним і таким, получи якому непотрібно боротися з нелегальною торгівлею законодавчими заборонами.
Нате останок найголовніше — нам цей арбітраж потрібен малограмотный для того, аби сказати хто правий, а хто ні. Він потрібен с целью того, щоб доставить — нам головне мало-: неграмотный торгівля, а інтеграція вплоть до внутрішнього ринку ЄС. Ибо лише так ми можемо справлятися зі спільними викликами, такими як торгівля нелегальним лісом. Адже маловыгодный слід забувати, що споживачі з ЄС також несуть відповідальність ради попит на нелегальну продукцію.
І головне — ця направо коштовна: витрати получай арбітрів, технічну організацію слухань і получай зовнішніх юристів складають сотні тисяч євро. Набагато дешевше домовлятися получи и распишись берегу. Домовлятися насчет те, що насправді означає «економічна інтеграція» з ЄС.
Набагато краще це робити у вигляді політичних домовленостей для самітах, радах і комітетах. Тобто нате практиці реалізовувати потенціал Угоди оборона асоціацію. Це найголовніший пріоритет — розвивати торгівлю і інтегруватися задолго. Ant. с внутрішнього ринку ЄС.
Весь век материалы автора
Благо Вы заметили орфографическую ошибку, выделите её мышью и нажмите Ctrl+Enter.