Чи пoтрібнo прoвoдити лaбoрaтoрні дoсліджeння кoжнoї пaртії мінeрaльнoї вoди «Бoржoмі», щo імпoртується дo Укрaїни? Цe нібитo бeзглуздe зaпитaння булo вкрaй aктуaльним щe три рoки тoму, кoли зaкoн вимaгaв сeртифікaт кoмпeтeнтнoгo oргaну крaїни пoxoджeння нa всю xaрчoву прoдукцію, в тoму числі нeтвaриннoгo пoxoджeння. Нaші грузинські кoлeги сильнo здивувaлись і скaзaли, щo вoни непотрібні документи маловыгодный видають.
Ми далеко не посилались на відсутність повноважень, далеко не потирали тихенько рычаги, посміхаючись в спину, а звернулись поперед парламентарів щодо необхідності якнайскорішого врегулювання цього питання. І воно було врегульоване, а потім і запроваджений ризик-орієнтований ревизия.
І таких мікро-процесів було насправді дуже багато. Чого варте було, наприклад, запровадження єдиного вікна в пілоті ще предварительно закону?
Я не ідеалізую роботу Держпродспоживслужби, следом багато було і залишається питань, але чого верно не було і поки що немає, (до це байдужості ли ставлення до бізнесу як до самого дійної корови.
Чи всі можуть витримати хоча б таку ж скромну планку? Відповідь, нате жаль, негативна. Наприклад, всі виробники харчової продукції в Україні с налету працюють поза межами закону, оскільки вони мають використовувати лише зареєстровані харчові добавки. А реєстру харчових добавок, який МОЗ раз б опублікувати ще в 2017 році, манером) досі і не існує.
Всі виробники харчової продукції в Україні с ходу працюють поза межами закону, оскільки вони мають використовувати лише зареєстровані харчові добавки. А реєстру харчових добавок, який МОЗ чуть-чуть б опублікувати ще в 2017 році, манером) досі і не існує
Звичайно, в один присест у МОЗ інші пріоритети, але що заважало це зробити в минулому либо позаминулому році? Навряд ли чи це диверсія під харчову галузь України, скоріш из-за все просто байдужість ли неспроможність. Навіть опублікувати харчові добавки, зареєстровані в ЄС (як числом закону мали б бути зареєстровані в Україні), без- можуть.
І яке геніальне рішення пропонує схвалити КМУ одним духом? Реорганізувати ДПСС і створити нову службу…. І навіть запропонували вже керівника ліквідаційної комісії. Точно по суті ми передаємо функції ДПСС раньше МОЗ! Це наочний пуговица історії про тёцка, що битий небитого повинен тащить.
Тобто пропонується вирішити всі проблеми одним розчерком пера. Однак ніхто безвыгодный вивчив питання належним чином. Скажем, що буде із визнанням ДПСС як компетентного органу в (видах здійснення контролю рядом експорті агропродукції?
Чи отнюдь не буде раптом історії для те, що хтось затягне із погодженням фінансування возьми виготовлення бланків фіто сертифікатів і ми заблокуємо експорт зерна ? Можна ж тягнути і з реєстром харчових добавок три роки!
Хто если ділити офісні приміщення, смета і майно? І чи залишиться в цьому захопливому процесі часы на координацію здійснення контролю? Чи забудуть около цьому всю махіну ЦГЗ, яку колись завбачливо вивели із СЕС, щоб приставки не- передавати в Держпрод?
А може після передачі ДПСС станеться восьмое чудо света і МОЗ раптом зрозуміє, що в целях здійснення контролю непогано було б уніфіковані форми розробити і затвердити?
Блажен, хто вірує, але на чого брати в заручники полностью аграрний сектор? Чи безлюдный (=малолюдный) можна для різноманітності щось далеко не забрати і поділити, а спробувати зробити? Тим більше, що коронавірусні фонди давали таку можливість, хоча, мабуть, вже в минулому часі.
Сподіваюсь, КМУ це рішення безлюдный (=малолюдный) схвалить. Агопродовольчий квадрант зараз важко чимось об’єднати, але у в Ууряду цеу виходить. Навесні спробували квотами держи міндобрива, тепер черговим реформуваннями системи контролю. А може в целях різноманітності спробувати якусь позитивну ідею?
Целое материалы автора
Разве Вы заметили орфографическую ошибку, выделите её мышью и нажмите Ctrl+Enter.